TW Steel als referentiecase op site Microsoft

Recentelijk verscheen er op de site van Microsoft de volgende blog over een van onze ‘oudste’ klanten:  Goed en erg leuk om te lezen en te zien waar een ‘kleine’ organisatie, groot in kan worden…

 

“TW Steel: hoe lokale ambacht uitgroeit tot internationale organisatie

 

Organisaties ondersteunen bij de uitdagingen waar zij mee te maken krijgen; dat is waar Microsoft graag een rol in speelt. De ambities en passies van mensen vormen de basis van verhalen die wij hier graag met jou delen. Wij laten verhalen zien van andere organisaties om jou te inspireren. En om van elkaar te leren.

 

Horlogemerk TW Steel, klant van New Media 2Day, vertelt een bijzonder verhaal. Oprichter Jordy Cobelens was al jong geïnteresseerd in horloges. Wat jaren geleden klein begon is uitgegroeid tot een in internationaal bedrijf met klanten in meer dan honderd landen. Wij hebben hem en zijn collega’s gevraagd wat zijn dromen en ambities zijn en hoe technologie hierbij helpt.”

 

Wil je meer weten over TW Steel of over wat wij als New Media 2Day betekenen voor hen? Ga dan naar de referentie van TW Steel op onze website of neem contact op met een van onze accountmanagers.

 

dakar-2017

TW Steel, Dakar 2017 Tim Coronel limited edition

 

schets

Van schets naar sieraad

 

 

 

 

 

 

 

27 december
2016

Auteur


Machteld de Kreij