Storing op telefonie-platform!

Er is een storing op het RoutIT/KPN-VoIP telefonie platform die een groot deel van onze relaties treft.

Dit houdt in dat inkomende en uitgaande telefonie buiten het platform niet mogelijk is. RoutIT/KPN heeft het in behandeling en werkt aan een oplossing.

 

Als u VaMo gebruikt kunt u via HIPPER uw mobility uitzetten.
U belt dan met uw vaste toestel of I AM binnen het RoutIT Platform en met uw mobiele toestel buiten het RoutIT Platform.

 

Wij houden u hier op deze website op de hoogte.

Update 08:40: De storing lijkt gevonden te zijn in het platform dat de connectivity tussen verschillende telecom providers verzorgt. Helaas hebben ook gebruikers van andere platformen last van de storing.

 

Update 09:00: Probleem is gelokaliseerd en wordt door KPN aangepakt. Eerste gebruikers zijn komen weer online.

 

Update 09:05: RoutIT meldt dat telefoniediensten hersteld zijn!

 

Ook NM2D is op dit  moment telefonisch weer bereikbaar!

 

20 oktober
2017

Auteur


Thijs Parée