UPDATE 15:08 – Storing Verholpen Office 365

UPDATE 15:08 – Microsoft geeft aan dat alle problemen zijn opgelost.

 

UPDATE 14:31 – Microsoft heeft ons zojuist gebeld en het lijkt erop dat bijna alle services weer hersteld zijn. Echter heeft Microsoft nog geen officiële aankondiging gemaakt.

 

UPDATE 12:16 – Microsoft engineers are continuing to investigate the issue that is impacting some users ability to access Exchange Online.  The issue looks to primarily impact Outlook client connectivity and connectivity via other protocols such as Outlook Web App or the Exchange Web Service are not seeing the issue.  Engineering is currently looking into a potential fix which is being validated at this time.

 

UPDATE 11:25 – Microsoft is investigating reports of an issue where some users served from the European region may be unable to access the Exchange online service. We will be providing further updates as the investigation continues.

 

UPDATE 11:04 – Wij hebben contact gehad met Microsoft en hun voorzien van informatie. Zij werken aan een oplossing.

 

Door een storing bij Microsoft Office 365 is het niet mogelijk om te verbinden vanuit de Outlook client.

Om tijdelijk alsnog bij de e-mail te kunnen is gebruik van de webmail noodzakelijk.

U kunt inloggen via http://portal.microsoftonline.com met uw eigen email adres als loginnaam.

 

Smartphones maken op een andere manier verbinding en ontvangen/verzenden nog wel e-mail.

Wij als NM2D onderhouden het contact met Microsoft en middels deze pagina houden wij u op de hoogte.

 

10 januari
2014

Auteur


Thijs Parée