Belangrijk: Onderhoud HIPPER-Platform: Actie nodig

Achtergrond: Op 4 april 2016 voert onze telefonieleverancier een wijziging door in de (XSP-)servers van het Telefonie Platform. Vanwege de groei van het dataverkeer worden de applicaties verdeeld over verschillende (XSP-)servers om zo stabiliteit beter te kunnen waarborgen.

 

Om de continue werking van uw telefonie te kunnen waarborgen moeten de volgende applicaties door u worden ge-update voor 4 april a.s.:
Het gaat om apps welke om de telefooncentrale heen gebouwd zijn, zoals;
• Hipper (gaat voor de meeste mensen in 95% van de gevallen automatisch via Appstore/Playstore)
• Hip toolbar (wordt automatisch uitgevoerd)
• Hipin (check in Hipin de update knop) > Actie door de gebruiker

 

Als deze apps van de nieuwste versie zijn, zullen ze zichzelf automatisch aanpassen naar de nieuwe situatie.
Voer de up-date welke voor u klaarstaat voor 4 april aanstaande uit. Neem bij vragen contact op met onze Helpdesk middels telefoonnummer 020-718 91 90, optie 1.

30 maart
2016

Auteur


René Smit