NM2D en partners verzorgen waanzinnig succesvolle PSV-actie

Samen met partners Alion en Yune verzorgde New Media 2Day voor PSV een persoonlijke nieuwjaarsgroet van Phillip Cocu. New Media 2Day verzorgde de VoIP technologie en dat was een waar huzarenstukje.

 

Thijs Parée, directeur van New Media 2Day: “PSV stuurde 60.000 supporters een persoonlijke e-mail die leidde naar een videoboodschap waarna een persoonlijk telefoongesprek tussen ontvanger en Phillip Cocu werd gestart. Niet alleen een succes voor PSV, maar ook voor ons. Onze VoIP technologie gaf geen krimp, ondanks de honderden belletjes die per minuut werden gegenereerd.”

 

De campagne is in opdracht van PSV ontwikkeld door online videospecialist Yune in samenwerking met Alion, bureau voor online campagnes, en New Media 2Day.

 

Verstuur ook een unieke nieuwjaarsgroet (en vergeet niet je mobiel bij de hand te houden)!

30 december
2013

Auteur

NM2D