Even voorstellen: NIT-Solutions

Even voorstellen: NIT Solutions

Binnen bedrijven lopen verschillende processen en informatiestromen. Deze wil je graag zo efficiënt mogelijk ingericht hebben en daar zoveel mogelijk van vastleggen. NIT Solutions kan je daarmee helpen, we komen graag bij je langs om de processen in kaart te brengen en te kijken naar de vertaalslag die mogelijk is om dat te automatiseren. En dat het niet alleen over het sales-proces gaat leggen wij je graag uit.

 

Wij houden er van om onze klanten uit te dagen en stellen dan ook graag de “waarom?” vraag. Dit alles heeft als doel om goed na te denken over bestaande processen, maar ook de verantwoording. Waarom doen wij bepaalde dingen? Het bewust worden van de acties die uitgevoerd worden en de reden daarachter is essentieel in vrijwel alle opzichten.

Zodoende hebben wij drie belangrijke uitgangspunten die wij hanteren bij alle werkzaamheden;

 

Samen sterk, samen efficiënt

NIT Solutions staat voor samenwerking in de breedste zin van het woord. Wij werken dan ook zeer nauw samen met onze klanten om de kern van hun problemen of uitdagingen bloot te leggen. Deze problemen of uitdagingen tackelen wij dan vervolgens met een oplossing, welke ondersteund wordt door de juiste oplossing. Deze oplossing bouwen wij dan vervolgens in een CRM-systeem, waarbij wij hebben gekozen voor Microsoft Dynamics CRM Online.

Verder gaan wij de samenwerking aan met diverse andere IT partijen in Nederland en kunnen zodoende onze klanten altijd van een antwoord voorzien.

 

Focus op Microsoft Dynamics CRM Online

Wij hebben de keuze gemaakt om ons puur en alleen te focussen op Microsoft Dynamics CRM Online. Dit is een platform dat breed gedragen wordt om vele operationele problemen of uitdagingen aan te kunnen pakken en plat te slaan.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan verkoop-, marketing- en klantenserviceteams die optimaal samen kunnen werken en klanten vervolgens zo efficiënt mogelijk van dienst kunnen zijn met de CRM-functies in de goed beveiligde Microsoft-Cloud.

Echter houden de mogelijkheden hier niet op en filosoferen wij graag met onze klanten over hun wensen.

 

Een systeem mag nooit leidend zijn, wel sturend

Veel te vaak komen wij systemen tegen welke volledig afgesloten zijn en ergernis oproepen bij medewerkers, omdat zij belemmeringen ondervinden bij het uitvoeren van hun werkzaamheden.

Ons uitgangspunt is dat een systeem in welke vorm dan ook, ondersteunend moet zijn aan het proces. Het mag nooit leidend zijn en daarmee het proces belemmeren. Anderzijds mag een systeem wel sturend zijn om de processen te begeleiden.

Met dit uitgangspunt verzorgen wij een gebalanceerd systeem waar zowel gebruikers op de werkvloer, als op directieniveau tevreden mee zijn.

 

Dion Groeneveld, CRM Specialist en oprichter van NIT Solutions:

“Vroeger, toen de aarde nog plat was… Nee, misschien niet zo ver terug, maar zolang ik mij kan herinneren heb ik al een passie voor IT en wilde ik daar in groeien. De combinatie van mensen, organisaties, processen en IT vind ik bijzonder interessant en zodoende ben ik altijd op zoek naar de juiste balans voor de specifieke situatie. Met Microsoft Dynamics CRM Online heb ik een tool gevonden om deze balans te verwezenlijken, maar dat wilde ik wel op mijn manier doen. Hoe kon ik het op mijn manier gaan doen?

Het ondernemen is mij met de paplepel ingegoten en de wens is er altijd geweest om een eigen bedrijf te starten. Met deze wens heb ik lang rondgelopen, maar waar start je?

 

Op een dag was ik op bezoek bij Sander Vermeer van Tredion om bij te praten over wat in de IT speelt en zodoende raakten wij verder aan de praat.

Hij vertelde mij over drie uitstekende bedrijven die goed voor hun klanten zorgen, hart voor de zaak hebben en bovenal zeer intensief samenwerken om gezamenlijk hun doelen te realiseren en hun klanten verder te ondersteunen. Een van deze doelen was het opzetten van een Microsoft Dynamics CRM Online organisatie, hetgeen precies was wat ik zocht.

Zodoende kwam ik in contact met Jan van Wijgerden (Tredion), Joost Merkx (IT Support Groep) en natuurlijk Thijs Paree (New Media 2Day) over het opzetten van een CRM Online onderneming. Wij delen allen de passie voor het ondernemen en het helpen van onze klanten om hun doelen te behalen, maar daar stopt het niet. Wij willen dat onze klanten hun doelen ver voorbij gaan.

Uit deze gesprekken is NIT Solutions ontstaan, waarbij de volledige focus is op Microsoft Dynamics CRM Online binnen het MKB.

 

In NIT Solutions kan ik mijn volledige passie kwijt en deze delen met mijn klanten. Ik wil dat NIT Solutions een sparringpartner is voor mijn klanten en ze helpt met groeien door mee te denken. Dit betekent dat wij ook suggesties zullen doen en deze durven te verdedigen om onze klant uit te dagen. Dit alles om samen aan betere prestaties te werken, met de juiste CRM oplossing.

Ben je een MKB’er en heb ik je interesse gewekt? Denk je dat je efficiënter kunt werken en wilt dat iemand daar graag een keer over meedenkt? Vragen? Schroom dan niet deze te stellen! Bel me op 020- 237 49 58 of stuur een mailtje naar info@nitsolutions.nl!”

AvatarRoundNITs

16 juni
2016

Auteur

NM2D