Je medewerkers sneller en veiliger productief?

Helaas hebben we te weinig respons gekregen en aldus besloten de webinar van donderdag  11 april NIET door te laten gaan. Hou onze pagina in de gaten, want we communiceren zo spoedig mogelijk een nieuwe datum voor deze webinar.

Met vriendelijke groet,
Team NM2D

Op donderdag 11 april van 10:00 tot 11:00 uur praten wij je in een live webinar bij over de mogelijkheden om je medewerkers sneller productief te laten zijn en veilig te laten communiceren.

1 + 1 =

Hierbij richten we ons op medewerkers die geen eigen werkplek hebben (winkelpersoneel, horeca medewerkers, baliemedewerkers of evenement medewerkers). Deze medewerkers zijn enorm geholpen met een actueel rooster, toegang tot actuele bedrijfsinformatie zoals de aanbieding of menu van de dag en tot HR gerelateerde informatie. Omdat ze geen eigen werkplek en geen telefoon van het bedrijf hebben wordt informatie vaak via openbare kanalen gedeeld. Digitaal en soms zelfs nog op papier. Bedrijfs- en klantgegevens kunnen zo onbedoeld op straat komen te liggen!

Met de inzet van technologie als Microsoft Teams helpt deze medewerkers een volwaardig deel van de organisatie te worden. En hoe dat in zijn werk gaat laten wij tijdens dit webinar op donderdag 11 april graag zien.

 

Veilig en betrokken

Veilige communicatie vanaf elk apparaat (denk aan het doorsturen van een foto om een vraag te kunnen verduidelijken), het delen van actuele informatie over het werken in het bedrijf, maar ook andersom de medewerker in staat stellen betrokkenheid te tonen.

 

Een actueel rooster met de mogelijkheid om te reageren dat altijd beschikbaar is op de telefoon van de medewerker, alles in veilige, door het bedrijf beheerde apps, die ook op afstand geblokkeerd kunnen worden indien de medewerker het bedrijf verlaat.

 

 

Geheel vrijblijvend, maar zeker inspirerend

In het uur laten wij inspirerende voorbeelden zien, geven we tips over het toepassen van technologie en is er ruimte voor interactie met de presentator.

Deelname aan het webinar is na registratie gratis en verplicht tot niets.

 

Inschrijven?

Inschrijven kan door het formulier hieronder in te vullen.

Als je je gegevens achterlaat krijg je de whitepaper ‘Versterk het retailmerk, begin bij winkelpersoneel, 6 bekende winkelproblemen opgelost’ toegezonden.

Hierin staat al heel veel informatie over hoe de technologie jouw merk, naam en het teamgevoel kan versterken. Op 11 april laten we je dan zien hoe deze technologie er daadwerkelijk uit gaat zien.

 

Dus we zien je dan!

 

n.b. Heb je voor die tijd al vragen, laat ons die vooral weten. Dan nemen wij de antwoorden hierop mee in de webinar.

 

 

18 maart
2019

Auteur


Machteld de Kreij